ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
ديشب برنامه شما را از اخبار سيما مشاهده كردم. واقعاً اقدام مفيد و ارزشمندي صورت گرفته است و اميدوارم چنين اقدامي در جهت روشنگري و تعالي نسل جوان مفيد واقع گردد. پيشآپيش برايتان آرزوي بهروزي و توفيق مسئلت مي نمايم. شاد باشيد.

سلام

خسته نباشيد

واقعا برنامه پرمحتوا و جالب بود

من هم در وبلاگ فنز يك آسيب شناسي از وبلاگهاي ديني داشتم

ممنون مي شم نظرتون را بدونم

حامد

سلام به شما دوستان عزيز. نميدونم من بد متوجه شدم و يا اينكه شما فقط براي هم انديشي وبلاگ نويسان طلبه اين وبلاگ رو و اين هم انديشي رو ايجاد كرده ايد؟ نميدونم چرا بچه مذهبي ها نبايد از سوي متوليان برخي امور فرهنگي ساپورت بشن؟ آيا هيچگاه به فكر پاسخگوئي به شبهاتي كه برخي خناسان در قالب كامنتهاي خود در وبلاگ امثال من ميگذارند بر امده ايد؟ آيا سزاوار است كه وبلاگ نويسان مذهبي تنها و بدون پشتيباني در اين دنياي وانفسا رها شوند تا يك عده كثافت با پيروي از برخي شبكه هاي ماهواره اي ( همچون فرهود فولادوند ملعون) بي مهابا بر همه مقدسات بتازند و با بكاربردن الفاظ ركيك بهلقاء شبهات بپردازند. راستي چه كسي بايد ما را در طي اين طريق پر مشقت بايد ياري كند؟ ايا انتظار بر اين است كه امثال من نقش يك روحاني ديني را بازي كرده و به پاسخگوئي به اين شبهات بپردازم؟

اينها قطره اي از درد دلها ي نهفته اي است كه امروز بخش ناچيزي از آن نمود پيدا كرده و فقط از حيث ياد اوري بيان ميگردد . اميد است بخود ائيد و بر رسالت بسيار سنگيني كه بر دوش داريد بيشتر از قبل بيانديشيد.منتظر پاسخ شما خواهم بود.

سلام عليكم

انجمن وبلاگ نويسان دانشگاه امام صادق (ع) افتخار دارد جهت گسترش معارف اسلامي و وبلاگ هاي ديني با اين دفتر همكاري داشته باشد . از همين رو آدرس وبلاگ و ايميل انجمن را به اطلاع مي رساند .

حسن قاسم زاده

دبير انحمن وبلاگ نويسان دانشگاه امام صادق (ع)

 <      1   2