سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست هم اندیشی وبلاگ نویسان دینی حاشیه هائی هم داشت :

 *امتحانات مقدماتی حوزه علمیه آغاز شده و دو روز دیگر امتحانات سطوح عالی نیز آغاز می شود . علاوه بر آن راس ساعت 7 عصر افتتاحیه بازیهای جام حهانی بود، با این وجود حضور نزدیک به یکصد نفر از طلاب در نشست هم اندیشی وبلاگ نویسان دینی جای بسی امیدواری دارد .

 * عمده اطلاع رسانی این نشست از طریق پیامهای اینترنتی و چند برگ اطلاعیه ساده در مقابل مدارس علمیه بود، البته دعوت نامه های زیادی برای مسئولان فرستاده شد، اما تعداد افرادی که با دعوت نامه آمدند، بسیار کم بود. 

 *سنت حسنه تبادل آدرس وبلاگ و ایمیل نیز از جمله حواشی این نشست بود. 

*تعداد زیادی از وبلاگ نویسان برای اظهارنظر در تریبون آزاد ثبت نام کرده بودند که متاسفانه اتمام برنامه در وقت مقرر امکان حضور این عده را فراهم نکرد . حجت الاسلام کریمی ، مسئول تبلیغ اینترنتی معاونتن تبلیغ ، حجت الاسلام موسوی از بلاگرهای حرفه ای مدرسه معصومیه از جمله افرادی بودند که در بخش تریبون آزاد نظر خود را درباره این برنامه اعلام کردند.

 *صحبتهای خلاصه و کلیدی حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی مورد استقبال عموم قرار گرفت.

 *دوستانی از دانشگاه امام صادق نیز مهمان نشست جمعه بودند . گویا آنها هم تشکلی برای وبلاگ نویسان دانشگاه امام صادق ایجاد کرده اند .

 *کلوچه 50 تومانی و ساندیس 100 تومانی پذیرائی این مهمانی باشکوه بود . البه آب خنک نیز به مقدار کافی موجود بود !

 *جزوه « وبلاگ نویسی چرا و چگونه » که توسط اعضای دفتر توسعه وبلاگ دینی تنظیم شده و شماره آخر مجله ره آورد نور هدایی اهدایی به شرکت کنندگان بود .

 *حضور مدیر سرویس پرشین بلاگ باعث شد تجمع نیم ساعته طلاب و صحبتهای صریح آنها با دکتر بوترابی با خاموش کردن چراغهای سالن به اتمام برسد .

 *عصر جمعه و زمان استراحت مسئولان . اگر این برنامه در غیر روز تعطیل و در زمان حضور مسئولان در ادارات تشکیل می شد ! قطعا تعداد زیادی از مدیران و دلسوزان فرهنگی در این نشست حضور پیدا می کردند.

 *آنهائی که به نشست آمده بودند جایشان خالی بود تا چه برسد به آنهایی که نیامده بودند.

 *حضور خواهران وبلاگ نویس، بیش از حد انتظار بود، قابل توجه مسئولان :خانمها را جدی تر بگیرید!

 

*حاشیه های نشست از دید یک مهمان

*روایت مدیر سرویس پرشین بلاگ  از نشست دفتر توسعه وبلاگ دینی

 

  گزارش تصویری نشست هم اندیشی وبلاگ نویسان دینی

 


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]