سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگزاری اردوی آموزشی طهورا

سه شنبه 86 مرداد 16 ساعت 1:56 عصر

دفتر توسعه وبلاگ دینی با همکاری مرکز امور زنان و امور خانواده ریاست جمهوری به منظور آشنایی هرچه بیشتر وبلاگ نویسان با مـباحث زنان و هـــم چنین آســــیب شناسی وبلاگ نویسی و ارائه راه کارهای حضور موثر در اینترنت , اقدام به برگزاری دوره آموزشی "طهورا" بـــرای بانوان وبلاگ نویس نموده است

 دبیر کمیته اطلاع رسانی اردوی طهورا با اعلام این خبر افزود: بــرنامــه‌ی آموزشی اردوی طهورا در دو موضوع زنان، شامل نقش سازمان ملل در مسائل زنان، جنبش‌های فمینیستی، جریان شناسی مسائل زنان، رنسانس علمی، فرهنگی زنان در هزاره‌ی سوم، اخلاق اینترنتی و ... و موضوع وبــلاگ‌نـویسی شامل آسیب‌شناسی وبلاگ، ادبیات وبلاگ‌نویسی، آموزش برخی فنون وبلاگ‌نویسی و اینترنت و ... است. 

حامد احسان بخش گــفت : این اردو با سخنرانی اساتید برجسته ای چون دکتر موذن ، دکتر رامین ، دکتر فیاض ، سرکار خانم علاسوند ، سرکار خانم گلرو ، سرکار خانم محـمد زاده ، حجـه الاسلام ژرفا ، حجـه الاسـلام مـخـبر و ... برگزار  می گردد

وی در ادامه تصریح کرد بیش از 400 مــورد از وبــلاگ های بــرگزیده خواهران بـرای حضور در این اردو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت  و در پایان از این تعداد ، برای 100 نفر از خواهران برای حضور و شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمد . 

لازم به ذکر است این اردو از هفده تا بیست مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای جوان استان قم برگزار می‌شود . 

 


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


پنجمین جلسه‏ی نقد

چهارشنبه 86 مرداد 3 ساعت 7:31 عصر

این هفته وبلاگ شیعه مذهب برتر را نقد می‏کنیم. از ابتدای سال هشتاد و شش تا کنون این پنجمین وبلاگی‏است که در حضور وبلاگ نویس‏ها مورد نقد فنی و محتوایی قرار می‏گیرد.
این هفته نیز وبلاگ شیعه مذهب بر تر به آدرس/www.shiashenasi.com مورد نقد عزیزان وبلاگ نویس قرار خواهد گرفت.
با توجه به فواید فوق العاده‏ی مترتب بر این جلسات، از تمامی عزیزان وبلاگ نویس دعوت به شرکت در این جلسات می‏شود. در پایان هر جلسه وبلاگ آینده‏ برای نقد به صورت داوطلبی انتخاب می‏شود.
متاسفانه به دلیل محدودیت های فعلی، تنها حضور برادران عزیز مقدور است. سعی خواهیم کرد جلسات آینده را به گونه ای برگزار کنیم که حضور خواهران محترم نیز امکان پذیر باشد.

زمان: پنج شنبه 4/5/1386 ساعت 5 تا 7
مکان: قم- صفائیه - کوچه‏ی بیگدلی - فرعی اول سمت چپ کوچه‏ی نور - پلاک 4 - طبقه‏ی 2 - دفتر توسعه وبلاگ دینی
تلفن: 7837737-0251

چهارمین جلسه‌ی عمومی نقد وبلاگ


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5      >