سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشنواره و نمایشگاه توانمندی های زنان استان قم ، همزمان با میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از روز 13 تیرماه تا 19 تیرماه و در ساعات 9 الی 12 و 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های استان قم پذیرای کلیه بازدیدکنندگان می باشد .
بدیهی است دفتر توسعه وبلاگ دینی نیز با حضور فعال خود در این نمایشگاه آماده پاسخگویی به مخاطبان می باشد.
از جمله برنامه های غرفه دفتر توسعه وبلاگ دینی در نمایشگاه توانمندی های زنان استان قم می توان به ارائه گزارش عملکرد دفتر توسعه وبلاگ دینی ، معرفی وبلاگ های مذهبی خواهران ، ثبت نام خواهران وبلاگ نویس ، بررسی و نقد وبلاگ خواهران ، آموزش وبلاگ نویسی ، برگزاری جلسات وبلاگ نویسان و ... اشاره کرد.
دفتر توسعه وبلاگ دینی از کلیه وبلاگ نویسان برای حضور در این نمایشگاه و آشنایی با عملکرد این دفتر ، دعوت به عمل می آورد .

مایشگاه توانمدی های بانوان استان قم


نوشته شده توسط : مصطفی اسماعیلی وردنجانی

نظرات دیگران [ نظر]


یاران معرفت 2

دوشنبه 86 تیر 11 ساعت 1:52 صبح

یاران معرفت 2 - دفتر توسعه وبلاگ دینی

وبلاگ نویسان دینی، در دومین نشست یاران معرفت، ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و امام خمینی (ره) را گرامی می‏دارند.
بر اساس برنامه دفتر توسعه وبلاگ دینی، دومین نشست یاران معرفت در شامگاه ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.
در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین استاد سید ابوالقاسم حسینی (ژرفا) درباره‏ی "ذهن و زبان قدسی در مأذنه های دیجیتال"سخنرانی خواهند کرد.
همچنین ارائه چند تحقیق علمی پیرامون موضوعات روز توسط وبلاگ نویسان و مداحی اهل بیت(علیهم‏السلام) از سایر برنامه های این جلسه است.
گفتنی است این برنامه توسط اتاق گفتگوی سایت آسمانیان پخش خواهد شد. 

زمان: پنج شنبه ، 14 تیرماه . بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان: قم ـ بلوار شهید منتظری ، بین مصلی قدس و پل نیروگاه ، مسجد حضرت قائم (ارواحنا له الفداء)
با اضافه کردن نام کاربری asemanian.group در لیست مسنجر یاهوی خود می توانید این برنامه را به صورت زنده دریافت کرده و  در این مراسم به صورت آنلاین شرکت نمایید.

آشنایی بیشتر با حجت الاسلام والمسلمین استاد سید ابوالقاسم حسینی (ژرفا)


نوشته شده توسط : مصطفی اسماعیلی وردنجانی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5      >