سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر پلاک در بلاگ!

چهارشنبه 86 فروردین 1 ساعت 7:27 صبح

به نام خدا با سلام و عرض معذرت به خاطر تاخیر در اعلام نتایج مسابقات و نفرات برتر. این تاخیر به علت افزایش تعداد مسابقات، آمار بالای شرکت کنندگان و جابجایی دفتر صورت گرفته است.
نتایج مسابقات به زودی اعلام خواهد شد. انشاءالله

فقط تا 10 فروردین ماه
سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی

سلام، حقیقتا انتظار ما هم غیر از این نبود، شور و هیجان شهدایی که حاکم بر اردو بود حکایت از این داشت که پس از اردو با دنیای مجازی بیش از پیش به عطر شهیدان معطر خواهد شد... .تا امروز دفتر توسعه وبلاگ دینی از یک طرف شاهد ارسال تعداد زیادی دلنوشته های شهدایی، طنز و تصویر توسط وبلاگ نویسان حاضر در اردو بوده و از یک طرف تماس های مختلف و مکرر بسیاری از آنها برای تمدید زمان مسابقه...، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به منظور زمینه سازی برای حضور فعال همه دوستان، مهلت شرکت در مسابقات را تمدید کنیم. پس اگر به هر دلیل هنوز دست به قلم نشده اید...بسم الله...تا دهم فروردین ماه سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تعدادی از وبلاگ نویسان، سال نو را با عطر پلاک شهیدان آغاز میکنند.

اردوی بازدید وبلاگ نویسان از مناطق عملیاتی هست سال دفاع مقدس به پایان رسید و با وجود کاستی ها و سختی ها، به نظر می رسد آن چه برای همه باقی ماند، بوی خوش سرزمین جهاد و ایثار و شهادت و همچنین خاطره حضور در کنار دوستان و لذت آشنایی ها بود.

امیدواریم انعکاس این سفر و دیده ها و شنیده ها و دستاورد های آن در نوشته های عزیزان، قدمی باشد در مسیر بزرگداشت و شناخت ارزشهای مقدس و والای دینی و ملی و تجربه ای برای تکرار موفق تر تجربه های این چنین.

بنابر این از همه شرکت کنندگان و حتی دیگران دعوت میکنیم نوشته های خود را در این باره اطلاع دهند تا درمعرض دید بقیه هم قرار گیرد.

عکس های اردو در این وبلاگ و گفتگوی پارسی بلاگی در این صفحه از پارسی یار ارائه شده است.

اطلاعات تکمیلی رو می توانید در سایت دفتر توسعه وبلاگ دینی دنبال نمائید .

مسابقات :

در مدت برگزاری اردوی از بلاگ تا پلاک بیش از 8 مسابقه در بین وبلاگ نویسان برگزار گردید که عبارتند از :

1- مسابقه طنز اردوی از بلاگ تا پلاک:
اندر احوالات اردو ، مسئولان برگزاری(سید محمدرضا فخری ، پویان حسین پور ، محمد هادی فضل الله نژاد ، مصطفی اسماعیلی ، محمدحامد احسان بخش ، مهدی نیکخواه ، مظاهر محمودی و ... )، برنامه ها و بازدیدها و ...
خاطرات طنز از اردو
عکس های طنز
سوتی ها
جملات قصار

2- مسابقه پست های وبلاگی با الهام گرفتن از این شعر

جماعت یه دنیا فرقه بین دیدن و شنیدن
برید از اونا بپرسید که شنیده ها رو دیدن

3- مسابقه بهترین عکس اردوی از بلاگ تا پلاک

4- سه دوره مسابقه یافتن بیشترین غلط تایپی نشریه دفتر توسعه وبلاگ در اردو

5- مسابقه بهترین کامنت در بحث هویت مجازی یا واقعی ؟

6- مسابقه زیباترین شرح برای تصاویر اردو .
کلیه وبلاگ نویسان (شرکت کننده و غیر شرکت کننده) می توانند بهترین شرح های طنز و غیر طنز خود را به همراه عکس مربوطه برای ما ارسال نمایند . لازم به ذکر است کلیه عکس های منتخب اردو در این وبلاگ قابل روئت می باشد . همچنین به علت سیر تکاملی قرار گیری تصاویر در این وبلاگ مهلت این مسابقه استثنائا تا تاریخ 10 فروردین ماه قرار گرفته است .

وبلاگ نویسان تا روز 5 فروردین سال 1386 فرصت دارند تا آثار خود را به ادرس الکترونیکی DiniBlog@gmail.com ارسال نمایند . همچنین نتایج مسابقات تا روز 10 فروردین در همین سایت اعلام می گردد .

یادداشتهای شرکت کنندگان اردو
نامه بیست و دوم /کاش.../پارسی بلاگی ها نخوانند/سفر به آسمان/در باغ سبز/برگشتیم از منطقه/پابرهنه در بهشت/سفر به جنوب/تا کربلا راهی نمانده.../کربلا بودم .../کی بودید؟!/بهترین مهمانی سال /دوکوهه/دوکوهه/سفر به /سرزمین نور 1/از بلاگ تا پلاک یک امل/یادی از ضابط سیره‏ی شهدا/از بلاگ تا پلاک/از اردوی راهیان نور برگشتیم/پلاک بی بلاگ ، بلاگ در پی پلاک/کوچه های آسمان/با پلاک در بلاگ/مرغ پاپتی/زینب می دود هنوز/خاطرات جنگ/بازهم اردوی جنوب/همه چیز واقعیت داشت/دو کوهه ، مدینه/شلمچه ، راز طلائیه/هویزه ،هدایت ، فکه ، غربت/ما رایت الا جمیلا/تصاویر اردوی از بلاگ تا پلاک 1/تصاویر اردوی از بلاگ تا پلاک (دوکوهه 1)/تصاویر اردوی از بلاگ تا پلاک (دوکوهه 2)/نمی دانم چرا هنوز هم بار مرا به دوش می کشی / سفر به سرزمین ملائک با عینک خوش بینی / بازگشت به خاک / قربانگاه / یه پایان به یاد موندنی / دو کوهه عجب جایی بود / سوزن بان/ دوکوهه، فکه و هویزه / خاک مقدس / دفاعیه اردوی از بلاگ تا پلاک / عطر پلاک

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مسابقه شرح تصویر:

اندر احوالات پدیده های اردوی از بلاگ تا پلاک /


لطفا در قسمت نظرات مارا از یادداشتهای خود درباره هر یک از مسابقات، مطلع سازید .


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]