سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم افطاری

شنبه 85 مهر 22 ساعت 2:1 صبح

مراسم افطاری دفتر توسعه وبلاگ دینی با حضور جمعی از وبلاگ نویسان در تاریخ نوزده مهرماه در قم برگزار شد .
در این مراسم که با حضور حجج اسلام محدثی ، راستگو و خانم رضایی مدیر خانه وبلاگ نویسان تهران و یکی از مشاوران جوان رئیس جمهور برگزار شد حجت الاسلام حسن راستگو به ایراد سخنرانی در زمینه وبلاگ نویسی دینی پرداخت .
وی در جمع طلاب وبلاگ نویس و مدیران وبلاگ های دینی با بیان این نکته که تا کنون چنین عرصه ای برای وبلاگ نویسان فراهم نبوده اظهار داشت : از صدر اسلام تا به امروز هیچ مبلغی نمی توانسته پیام خود را با این تنوع و رایگان در سراسر جهان منتشر کند.
وی با تاکید بر این که پیشرفت های نظامی و دانش هسته ای به جا و لازم است در عین حال گفت : به فرموده امام راحل (ره) امروز وقت آن است که سلاح ها را به قلم تبدیل کنیم .
حجت الاسلام راستگو همچنین با اعلام این که خود چند وبلاگ را مدیریت می کند ، فعالیت وبلاگ دینی را در چند مرحله توصیف کرد و گفت : در مرحله اول باید با عنوان مذهبی و برای مذهبی ها بنویسید . در مرحله دوم ، همچون حضرت ابراهیم (ع) که میان مشرکان و با ادبیات آنان سخن می گفت ، به تبلیغ میان غیر مذهبی ها و افراد خنثی که موضعی ندارند بپردازید و در مرحله آخر به جذب افراد به دین و مذهب مشغول شوید .
وی همچنین با استناد به روایتی ، استفاده از راهکارهای گروه باطل را برای اظهار حق ، توصیه نمود و وبلاگ نویسی را بهترین ابزار برای مقابله با مفاسدی دانست که از این طریق ترویج می شود.
حجت الاسلام راستگو خطاب به وبلاگ نویسان ، اظهار داشت اطلاعات تخصصی خود در زمینه دین را بالا ببرید تا به مخاطبان خود اطلاعات نادرست و ناقص ندهید.
وی در پایان نسبت به فعالیت دشمنان اسلام در قالب وبلاگ های مذهبی و به نام امام زمان و اهل بیت (ع) هشدار داد و اظهار امیدورای کرد با افزایش کاربران معتقد و مذهبی از فعالیت گروه های فاسد و منحرف کاسته شود.


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]