سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهای حضور اینترنت و وبلاگ در رسانه ملی

سه شنبه 85 مرداد 10 ساعت 11:33 صبح

 

دفتر توسعه وبلاگ دینی برگزار می کند ؛

راهکارهای حضور اینترنت و وبلاگ در رسانه ملی

 

دفتر توسعه وبلاگ دینی نشست تخصصی  « راهکارهای حضور اینترنت و وبلاگ در رسانه ملی » را برگزار می کند.

به گزارش واحد ارتباطات دفتر توسعه وبلاگ دینی ، این نشست به منظور بررسی راهکارها و چالشهای ارائه محتوای اینترنتی بویژه وبلاگ در بخشهای مختلف رسانه ملی برگزار می شود .

در این نشست مهندس افراسیابی معاون صداوسیما و رئیس هیات مدیره شرکت سروش رسانه ، مهندس آقازاده مدیر کل مرکز آی تی معاونت فناوری رسانه‌ای سازمان صدا وسیما و  جمعی از مدیران رادیو معارف به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

گفتنی است پیش از این دفتر توسعه وبلاگ دینی نشست  تخصصی « نقش وبلاگ در توسعه دین » را با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان تهران برگزار کرده بود .

نشست تخصصی  « راهکارهای حضور اینترنت و وبلاگ در رسانه ملی » عصر روز پنج شنبه 12 مردادماه در قم برگزار می شود.


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


مدیر حوزه علمیه قم :

چهارشنبه 85 مرداد 4 ساعت 8:53 صبح

 

 

مدیر حوزه علمیه قم :

آموزش وبلاگ نویسی در حوزه های علمیه ضروری است

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در دیدار مسئولان دفتر توسعه وبلاگ دینی بر ضرورت آموزش وبلاگ نویسی در حوزه های علمیه تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات دفتر توسعه وبلاگ دینی ، مدیر حوزه علمیه قم روز گذشته در دیدار مسئولان این دفتر ، وبلاگ را فضایی بسیار مهم و حضور در این عرصه را ضروری دانست و گفت : ‌باید در فضای اینترنت به جای مغلوب شدن ، ابتکار عمل را به دست بگیریم  و امیدواریم حوزه های علمیه با ساماندهی برنامه های خود ابتکار عمل فعالیتهای دینی در اینترنت را به دست بگیرد .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری شرط انتقال صحیح پیام دینی در وبلاگها را وارستگی و تخصص بلاگر  در مسائل دینی دانست .

وی بر لزوم آموزش وبلاگ نویسی در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت : باید با برنامه ریزی دقیق و تعریف جایگاه مشخص ، کارگاههای آموزش وبلاگ نویسی در حوزه های علمیه برگزار شود . همچنین تشکیل گروههای تبلیغی نیز می تواند جزو برنامه های آینده این برنامه قرار گیرد .

مدیر حوزه علمیه قم  افزود : خوشبختانه شاهد نشاط و شادابی خوبی در حوزه های علمیه هستیم که همین امر مشوق اصلی مدیران حوزه برای برنامه ریزی های مختلف و بلند مدت می باشد .

در ابتدای این دیدار سید محمد رضا فخری مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی با ارائه گزارشی از اهداف و عملکرد این دفتر گفت : معتقدیم فن آوری های روز بویژه وبلاگها بهترین وسیله برای فعالیتهای دینی می باشد و باید آنانی که دغدغه دینی دارد به این ابزار مجهز شوند .

 


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4      >