سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوگوهای عاشورایی

یکشنبه 85 بهمن 1 ساعت 2:20 عصر

با تشکر از همه همراهان در دهه محرم، و با آرزوی قبولی عبادات و عزاداری شما در این ایام، در صورت تمایل می توانید کد نمایش لوگو را بر ندارید چرا که از روز آینده با لوگو ایام دهه فجر در خدمت شما هستیم و پس از آن نیز به صورت خودکار متناسب با ایام لوگو  تغییر می کند و در صورتی که مناسبت خاصی نباشد لوگویی اجرا نخواهد شد.

**نکته: در صورتی که لوگوهای جدید هر روز را در وبلاگ خود یا دوستان مشاهده نکردید از کلید ترکیبی کنترل+اف پنج (ctrl+f5) استفاده کنید.

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
و چه زیبا گفته اند.
برای من و تو هم سرزمینی است بسان کربلا که باید در عاشورای خود فدایی حق و حقیقت زمان خویش باشیم و چه زیبا حسین ابن علی(علیه السلام) در عاشورا و کربلای خود، که سرآغازی برای ظهور عدالت علوی بود، راه هدایت به سوی کربلاها و عاشوراهای زمان را به ما نشان داد.
...و اینک من تو باید کربلا و عاشورای خود را بشناسیم.
آن زمان و مکانی که باید کشته حق و حقیقت شویم و خوشا به حال آنان که کربلا و عاشورای خود را یافتند.
و من درمانده در کوچه‌ پس کوچه‌ها و کوره راههای دنیای فانی، بی اذن و کمک و یاری منتقم خون حسین(علیه السلام)، به خطا خواهم رفت و شاید...
و شاید در لشکر یزیدیان باشم و خود ندانم.
پس ای آن کسی که هر صبح و شام بر مصائب جدت حسین(علیه السلام) می‌گریی... تو را قسم به خون خدا، مرا دریاب.و

باز محرم آمد...
به یاد همه کسانی که سال گذشته با ما بودند،
خصوصا مرحوم حجة الاسلام ابوالقاسمی و مرحوم حسن نظری صلوات

اما لوگوهای عاشورایی:

و خوش به سعادت آن که وبلاگش را عاشورایی می کند،خوش به احوال آنکه کربلا را در اینترنت تصویر می کند، خوش به سعادت شما....

تصمیم گرفتیم، در این راه وظیفه خود را هرچند اندک انجام دهیم و وبلاگ هایمان را عاشورایی کنیم،با انتخاب کد درون جعبه زیر و قرار دادن آن در قالب وبلاگ خود هر روز شاهد لوگوهای کربلایی در وبلاگ خود خواهید بود،تصاویر متناسب با هر روز به صورت خودکارتغییر می کند و در واقع شما نیازی به تغییر کد ندارید،شما فقط برای یک بار این کد را در قالب وبلاگ خود قرار دهید در ادامه با شما همراه خواهیم بود و هر روز تصویر لوگو را بروز کرده و تغییر می دهیم،یا علی

 


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]